petak, 18. prosinca 2015.

Sam u kući

Sam u kući je komedija iz 1990-ih.Režirao ju je Chris Columbus.
Glavni glumci su:Macaulay Culkin(Kevin), Joe Pesci(Harry-lopov),Daniel Stern(Marv-lopov),John Heard(Petar McCallister-Kevinov otac),Catherine O'Hara(Kevinova majka),Roberts Blossom(Starac Marley),John Candy(član benda čiji je let otkazan).
Naslovna slika filma
Radnja: Obitelj McCallister se sprema na put u Francusku gdje će provesti Božić. Ujutro obitelj kasni i zaboravi Kevina.Kevin se budi i shvaća da je sam u kući.Kasnije lopovi pokušavaju provaliti ali ih Kevin zastraši.Kasnije se priprema te postavlja brdo ludih zamki.Harry i Marv su izrešetani sa zamkama ali uspjevaju uhvatiti Kevina, ali ga spasi starac Marley.Harry i Marv su uhvaćeni i poslani u zatvor.A Kevinova se obitelj uspjela vratiti kući na Božić.I sretno su ga proslavili.
Ovaj film mi je sviđa jer  je jako smiješan.Ovaj film je jedan od najboljih filmova na svijetu.Gledanje je postalo kao tradicija,jer ga gledam svake godine.Jednostavno je genijalan.

Broj komentara: 11:

  1. iskreno, prvih par puta kada sam pogledao film mi je bilo smiješno ali sada mi je već pomalo dosadno i ostarjelo

    OdgovoriIzbriši
  2. Film mi se sviđa isto kao i post.

    OdgovoriIzbriši
  3. Film mi je super, ioako ga puštaju svaki Božić još uvijek mi je smiješan

    OdgovoriIzbriši
  4. Post mi se sviđa zato što mi je to jedan od najboljih filmova.

    OdgovoriIzbriši
  5. taj film mi je super i post ti je odlican

    OdgovoriIzbriši
  6. Taj film je svima super pa i meni

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam taj film zbog spletki koje Kevin napravi, a post ti je super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Post je super ali je film fkt dosadan, prvih par puta je bio ok ali sad mi onaj mali Kevin ide na živce.

    OdgovoriIzbriši
  9. Post je super ali je film fkt dosadan, prvih par puta je bio ok ali sad mi onaj mali Kevin ide na živce.

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlično, vidi se da si se potrudio/la, svaka čast jako je zanimljivo i poučno:)

    OdgovoriIzbriši